25 תלבושות מהממות של 4 ביולי שתאהבו

ה -4 ביולי הוא אחד החגים האהובים עלינו. החגיגה האופיינית כוללת זיקוקים, ברביקיו והמון צבעים וסמלים פטריוטיים. בואו נגיד, זה יום מרגיע שאתם לא רוצים לפספס.

בין אם אתם מתכננים לבלות עם המשפחה שלכם במנגל בחצר האחורית או לחגוג את החג עם החברים שלכם בפיקניק, אתם צריכים שיהיה לכם לפחות משהו בצבע אדום, לבן או כחול. תלבושת חגיגית תהפוך את חגיגת ה -4 ביולי שלך למהנה ובלתי נשכחת עוד יותר.

כדי להקל על חייך, אספנו 25 רעיונות מדהימים לאאוטפיט שתאהב לגמרי.

1. שמלה לבנה + אדום & אביזרים כחולים

התלבושת הראשונה שיש לנו להראות לכם כוללת שמלה לבנה אופנתית עם אביזרים אדומים וכחולים. שמלה לבנה היא חובה לארון שלך כי אתה יכול להאיר אותה עד 4 ביולי, אבל תוכל ללבוש אותה גם לאירועים אחרים. אתה יכול לשחזר את המראה או לבחור כל אביזר כחול ואדום ללבוש עם השמלה הלבנה שלך.

שמלה לבנה + אדום & amp; אביזרים כחולים

מָקוֹר: halliedaily.com

2. חולצה פטריוטית + חצאית שחורה + אביזרים חומים

לאחר מכן, יש לנו רעיון לאאוטפיט אופנתי ועצבני. התלבושת הזו כוללת חצאית שחורה וחמודה, חולצת טריקו לבנה פשוטה וחולצה פטריוטית. התלבושת הזו תהיה מושלמת לכל חגיגת 4 ביולי. חולצה נועזת כזאת ניתן ללבוש עם ג’ינס וחולצת טריקו אם החצאית לא מתאימה לך. אם אינך יכול למצוא חולצה כזו או אם אתה צריך בגד של הרגע האחרון, נסה במקום זאת חולצה אדומה או כחולה.

חולצה פטריוטית +חצאית שחורה

מָקוֹר: teenvogue.com

3. חולצה אדומה + מכנסיים כחולים

אם אתה רוצה תלבושת נועזת שגורמת לך להתבלט מההמון, אז זה בשבילך. כאן יש לנו חולצה אדומה ותוססת שנלבשה עם מכנסיים קצרים כחולים בהירים. הכחול והאדום נראים מדהים ביחד ושילוב הצבעים מושלם לחג. אתה יכול לסיים את המראה עם נעליים לבנות או אביזר לבן. בגד כזה הוא נהדר לחגיגות הקיץ בחוץ.

חולצה אדומה וקצרה כחולה

מקור: addicted2etsy.com

4. חולצה אדומה + לבנה & חצאית פסים כחולה + פרטי זהב

רוצה תלבושת גלאם ללבוש ב -4 ביולי? אם כן, עליך לבדוק את המראה הבא. תלבושת זו כוללת חולצה אדומה אופנתית, חצאית פסים לבנה וכחולה והיא מסתיימת בתכשיטי זהב, אביזרים ושקית נוצצת. זה בגד נהדר כי אתה יכול ללבוש כל אחת מהחתיכות האלה יחד לתלבושת פטריוטית אבל אתה יכול ללבוש כל אחת בנפרד גם ביום רגיל. אז זה לא רק בגד ליום אחד, אתה יכול ללבוש כל פריט שוב ​​ושוב.

חולצה אדומה + לבן & amp; חצאית עם פסים כחולים

מקור: hellofabblog.blogspot.com

5. חמוד & תלבושת נוחה

הרעיון הבא שלנו הוא שיק וחמוד וגם לכם יהיה נוח! התלבושת כוללת חצאית לבנה, חולצת פסים ונעליים ואביזרים אדומים. משהו כזה יהיה מושלם לחגיגות הקיץ הנינוחות כמו מנגלים. אתה יכול אפילו לזרוק את זה קצת למסיבה על ידי נעילת עקבים. זהו עוד בגד שניתן ללבוש בכל יום אחר.

חמוד & amp; אאוטפיט כחול לבן ואדום

מָקוֹר: kitanascloset.com

6. חולצת דגל אמריקאי + מכנסי ג’ינס + מגפונים

אם אתה מחפש בגד מזדמן, פטריוטי וקל ללבוש, אז זה יכול להיות מושלם עבורך. כאן יש לנו חולצה בהשראת דגל אמריקאי עם מכנסי ג’ינס חמודים ומגפונים. זה כל כך נינוח ומסוגנן. אם לא רצית ללבוש מכנסיים קצרים, אז גם חולצה דומה תיראה נהדר עם ג’ינס.

חולצת דגל אמריקאי + מכנסי ג'ינס

מקור: aroundlucia.com

7. כוכב טי + ג’ינס סקיני

רוצה לחגוג את ה -4 ביולי אבל לא רוצה בגד נועז מדי או מוגזם? אם כן, עליך לבדוק את הרעיון הבא. מראה זה כולל חולצת טריקו חמודה עם דוגמת כוכב, ג’ינס ונעליים מסוגננות. תלבושת כמו מאפשרת לך להצטרף לחג אבל בצורה נמוכה. ניתן ללבוש חולצת טריקו ומכנסי ג’ינס כאלה בכל יום אחר, כך שתלבשי שוב ושוב פריטים דומים.

טי טי כוכבים + ג'ינס סקיני

מָקוֹר: mystylevita.com

8. לבן & אאוטפיט אדום + נעלי דגל אמריקאי

דרך קלה לגז כל בגד לאירוע היא עם הנעליים שלך. הנה דוגמא מצוינת. התלבושת כוללת חולצה לבנה, מכנסיים אדומים והיא משולבת עם נעלי דגל אמריקאיות מדהימות. כפי שאתה יכול לראות, הנעליים מכינות את התלבושת הזו לחגיגות. אתה יכול לקנות נעליים כאלה או שאתה יכול לקנות נעליים שטוחות עם עיצוב דגל. אם אתה אוהב אומנות אתה יכול לקשט נעליים לבנות עם טושים אדומים וכחולים. נעל את הנעליים שלך עם חולצה ומכנסיים קצרים כמו בתלבושת או עם בגד לבחירתך.

לבן & amp; אאוטפיט אדום + נעלי דגל אמריקאי

מָקוֹר: modejunkie.com

9. אדום & חצאית מידי מפוספסת לבנה

לאחר מכן, יש לנו תלבושת אופנתית ואלגנטית להראות לך. התלבושת כוללת חולצה בצבע ים עם עוגנים לבנים וחצאית פסים אדומה ולבנה מהממת. אנחנו אוהבים את החצאית, היא נראית מהממת! אתה יכול לקנות חצאיות כאלה באינטרנט ותוכל ללבוש אותן עם כל חלק עליון אדום, לבן או כחול. חולצת העוגן גם חמודה והיא מראה שניתן ללבוש דוגמאות שונות ב- 4 ביולי מכיוון שהן עדיין ייראו פטריוטיות בגלל הצבעים.

אדום & amp; חצאית מידי מפוספסת לבנה

מָקוֹר: pinkpeonies.com

10. ג’ינס + פסים אדומים ולבנים

הרעיון הבא שלנו הוא עוד בגד מזדמן ומסוגנן. במראה זה יש חולצות ג’ינס עם עליון מפוספס באדום ולבן. זה בגד כל כך חמוד וזה יהיה מושלם למנגל או לפיקניק. לשחזר את הלוק עם הדגל האמריקאי או פשוט ללכת על הג’ינס והפסים. כך או כך, זה יהיה מושלם לחגיגות.

ג'ינס + פסים אדומים ולבנים

מָקוֹר: sincerelyjules.com

11. אאוטפיט קז’ואל מושלם

מוקדם יותר בפוסט חלקנו תלבושת שהכילה מכנסי ג’ינס וחולצה בהשראת דגל. אם אהבת את הרעיון הזה אז אולי תאהב גם את הרעיון הזה. התלבושת הזו קצת דומה אבל למכנסיים הקצרים יש את הדפוס הפטריוטי במקום החולצה. לכן, למכנסיים הקצרים עיצוב כוכבים ופסים בעוד החולצה פשוטה. המראה נגמר עם נעליים אדומות וקרדיגן חמוד מדי. זהו בגד נינוח וקל ללבוש.

תלבושת קז'ואל מושלמת ל -4 ביולי

מָקוֹר: awitpblog.com

12. חולצת ג’ינס + מכנסי דגל אמריקאי

אם מכנסיים קצרים זה לא הדבר שלך, אז למה שלא תנסה ללבוש מכנסיים מעוצבים במקום ?! אתה יכול לנסות תלבושת בדיוק ככה. תלבושת זו כוללת חולצת ג’ינס חמודה עם מכנסי דגל אמריקאים נועזים. זהו מראה מהנה, תוסס ואופנתי המושלם לנשים שאוהבות להתבלט מההמון. אתה יכול להלביש בגד כזה למעלה או למטה כך שיתאים לכל אירוע של ה -4 ביולי.

חולצת ג'ינס + מכנסי דגל אמריקאי

מָקוֹר: aienjamir.com

13. לבן & תלבושת כחולה + דגל כאביזר

דרך קלה לגרום לאאוטפיט שלך להיראות פטריוטית היא הוספת דגל. אתה יכול לענוד דגל על ​​הכתפיים שלך, ללבוש כצעיף או שאתה יכול לקשור אותו לתיק שלך כמו התמונה המוצגת. התלבושת הבאה אופנתית ומפוספסת, למעשה יש לה אווירה של שאנל והיא מסיימת עם ג’ינס, מגפיים חמודים ותיק מאובזר. כפי שאתה יכול לראות, הדגל ממש משדרג את התלבושת והופך אותו מוכן לחגיגה ב -4 ביולי.

לבן & amp; תלבושת כחולה

מָקוֹר: halliedaily.com

14. עליון מפוספס + מעיל אדום

לאחר מכן, יש לנו רעיון לבוש נועז ומסוגנן להראות לכם. מראה זה כולל חולצת פסים, ג’ינס מבריק וז’קט אדום תוסס. הפסים והז’קט האדום מושלמים לאירוע וניתן יהיה למצוא פריטים אלה בקלות בחנויות. זהו עוד בגד שתוכל ללבוש יותר מפעם אחת. צור מחדש את המראה הזה או שאתה יכול לנסות ג’קט כחול במקום אדום אם האדום בהיר מדי.

עליון מפוספס + מעיל אדום

מָקוֹר: walkinwonderland.com

15. מכנסי DIY של דגל אמריקאי + חולצה לבנה

אם תחזית מזג האוויר חמה ושטופת שמש ל -4 ביולי אז שקול תלבושת כמו זו. כאן יש לנו תלבושת מסוגננת הכוללת חולצה לבנה וחמודה עם מכנסי דגל אמריקאים. עיצוב הדגל על ​​מכנסיים קצרים אלה נוצר בעבודת יד, כך שאם יש לך זוג מכנסיים ישנים בארון שלך, שקול להתעשת ולגזז אותם לחג. יש הרבה הדרכות מקוונות להראות כיצד אתה יוצר הרבה עיצובים שונים של דגל DIY.

מכנסיים קצרים של דגל אמריקאי DIY + צמרת לבנה

מָקוֹר: olivianoell.blogspot.com

16. טופ חמוד של ארה”ב

הרעיון הבא שלנו הוא עוד בגד קל ללבוש. מראה זה כולל עליון בארצות הברית וחצאית לבנה חמודה. זהו בגד קיץ רגוע, מזדמן ומסוגנן שיתאים לכולם. אם אתה לא רוצה ללבוש חצאית אז חלק עליון דומה ייראה נהדר גם עם ג’ינס. כך או כך, זה יהיה המראה המושלם למנגל או לפיקניק.

רעיון אאוטפיט חמוד לארה

מָקוֹר: @jenatoomey

17. מכנסיים קצרים בצבע כחול ולבן

אתה יכול ללבוש דוגמאות מסוגננות ב -4 ביולי, כי אם הן בצבעים אדום, לבן או כחול, הן עדיין ייראו פטריוטיות. להלן דוגמה מצוינת לסוג התלבושת שתוכלו ללבוש. התלבושת הזו מורכבת ממכנסיים קצרים לבנים וחלק עליון חמוד של ג’ינגה. המראה מסתיים גם באביזרים אדומים. אנחנו אוהבים את התלבושת הזו, היא אחת האהובות עלינו!

מכנסיים קצרים בצבע כחול ולבן

מָקוֹר: @aubschick

18. חצאית פסים מסוגננת

לאחר מכן, יש לנו עוד חצאית מסוגננת להראות לך. לחצאית זו יש דוגמת פס אופנתית והצבעים אדומים, לבנים וכחולים. הוא נלבש עם עליון כחול מודגש ונעליים לבנות ויפות. תלבושת כזו תהיה מושלמת למסיבה. זהו מבט נוסף שבו ניתן ללבוש את החלקים שוב ביום רגיל. זה מראה אופקי וחצאיות כאלה אפשר למצוא ברשת.

תלבושת חצאית פסים מסוגננת

מָקוֹר: @miriam_tardiff

19. אדום, לבן וכחול למעלה

אם אתם מחפשים בגד מסוגנן וקז’ואל אז זה בשבילכם. כאן יש לנו עליון אפור הכולל את המילים אדום, לבן וכחול והמילים הן באותם הצבעים. החלק העליון נלבש עם מכנסיים קצרים שחורים וכיסוי אלגנטי וקליל. זהו בגד יפהפה שיש בו אווירת בוהו. זה יתאים לכל אחד וזה מושלם לחגיגות הקיץ.

אדום, לבן וכחול למעלה

מָקוֹר: @gypsycreekboutique

20. חולצת ג’ינס, מכנסיים לבנים וסרט ראש חמוד

לא רוצה תלבושת יותר מדי מוגזמת? אם כן, זה יכול להיות מושלם עבורך. כאן יש לנו בגד חמוד וקז’ואל הכולל מכנסיים לבנים, חולצת ג’ינס וסרט ראש צבעוני. זה מסמן את כל התיבות. ישנם צבעים פטריוטיים, זה מתאים לעונת הקיץ וזה ייראה מסוגנן לכל אחד מהאירועים החגיגיים. אם אכן רצית בגד נועז יותר, תוכל ללבוש עליון אדום במקום כחול.

חולצת ג'ינס, מכנסיים לבנים וסרט ראש חמוד

מָקוֹר: @leahkathrynvs

21. סוודר כוכבים ופסים

למרות שה -4 ביולי הוא בקיץ, אתה עדיין יכול ללבוש סוודר קל. סוודר קל לא יהיה חם מדי ואם מזג האוויר יהיה קצת קריר אז הוא ישמור עליך על נעימות. אתה יכול לבחור סוודר בדיוק ככה. הוא כחול עם עיצוב פס אדום ולבן, יש עליו גם כוכבים. הסוודר נלבש עם מכנסיים קצרים ונעלי ספורט לבנות. ניתן לקנות סוודרים כאלה ברשת ותלבושת כזו תתאים לכולם.

סוודר כוכבים ופסים

מָקוֹר: @livingrichman

22. חולצת פס קייצית

התלבושת הבאה שיש לנו להראות לכם היא אחת האהובות עלינו מכיוון שהיא קיצית ויש לה אווירה וינטאג ‘. תלבושת זו כוללת חולצת פסים הקשורה במותן, ג’ינס ואביזרים אדומים. זהו רעיון תלבושת אופנתי ומסוגנן ב -4 ביולי וזה המראה המושלם למנגלים, מסיבות חוץ ועוד.

חולצת פסים קיצית

מָקוֹר: @john_apsey_photography

23. שמלה אדומה פשוטה

אתה יכול לשמור על התלבושת הרביעית שלך ביולי פשוטה ומסוגננת ככה. כאן יש לנו שמלה אדומה מודגשת שנלבשה עם ז’קט חמוד ואביזרים יפים. למרות שהוא משתמש רק באחד הצבעים הפטריוטיים, הוא עדיין מושלם ליום. תלבושת כזו יכולה להתלבש או למטה כדי להתאים לכל אירוע. אתה יכול לשחזר את המראה הזה או לבחור או שמלה כחולה או לבנה במקום.

שמלה אדומה פשוטה

מָקוֹר: @polishedpearls

24. חולצת טריקו של אמריקה

רעיון התלבושת הבא שלנו הוא מגניב וטרנדי. במראה זה יש חולצת טריקו אדומה עם המילה America והיא נלבשה עם מכנסי ג’ינס. זהו בגד מסוגנן שיתאים לכולם. תוכלו למצוא חולצות דומות לזו ברשת ותוכלו ללבוש אותה גם עם ג’ינס או חצאית.

רעיון תלבושת חולצת טריקו של אמריקה

מָקוֹר: @overanalyzed זה

25. סוודר כוכבים חמוד

התלבושת האחרונה של ה -4 ביולי עלינו להראות לכם תכונות סוודר חמוד נוסף. זה קל ולבן עם כוכבים כחולים. הוא נלבש עם מכנסי ג’ינס. אנחנו אוהבים את הסוודר הזה כי הוא יתאים לחגיגות אבל הוא ייראה מסוגנן גם בימים אחרים. לבשי אותו עם מכנסיים קצרים או עם ג’ינס. אתה יכול ללבוש אביזרים אדומים או צבע שפתיים אדומות עם התלבושת הזו כדי להפוך אותה לפטריוטית יותר.

סוודר כוכבים חמוד

מָקוֹר: @pinkhangercharlotte

אנו מקווים שקיבלת השראה מתלבושות אלו של ה -4 ביולי!