43 רעיונות לצבע שיער בלונדיני מלוכלך לשינוי

31. בלונדינית עדינה

רעיון השיער הבא כולל בלונד עדין יותר. למראה זה, השיער בצבע חום יפה עם תוספות בלונדיניות מלוכלכות. מכיוון שלבלונד יש גוון חם יותר, הוא עדין יותר מהגוונים הקרירים יותר כמו בלונדינית קרחת. אז בסך הכל אתה מקבל מראה טבעי יותר. שיער כזה קל ללבוש והוא ייראה מדהים על כל אחד. זוהי דרך נמוכה יותר לנסות בלונדינית.

דגשים בלונדיניים עדינים

מָקוֹר: @camouflageandbalayage

32. רעיון שיער בלונדיני יפהפה

אנחנו אוהבים את רעיון השיער הזה, הוא יפה! זו אמירה נועזת ויותר יוצרת תסרוקת בלונדינית. השיער כהה בשורש עם שכבות של בלונדינית מלוכלכת וצבע בלונדיני בהיר. שילוב הצבעים הזה מהמם והבלונד הבהיר ביותר שהיה בשימוש כה בולט. זהו עוד צבע וסגנון שיהיו מושלמים לקיץ.

רעיון שיער בלונדיני יפהפה

מָקוֹר: @thefaithfulblonde

33. שיער בלונדיני מלוכלך בהיר

אם הבלונדיניות הקרירות יותר אינן באמת הדבר שלך ואתה מעדיף גוונים זהובים יותר, אז זה נהדר עבורך. כפי שאתה יכול לראות, השיער חום כהה בשורש עם בלונד מלוכלך בשכבות התחתונות של השיער ובלונד זהוב משמש בשכבות העליונות. זהו שילוב צבעים מדהים והגוונים הבלונדיניים הללו יתאימו לכל עונה לאורך כל השנה.

שיער בלונדיני מלוכלך בהיר

מָקוֹר: @romeufelipe

34. שיער בלונדיני מלוכלך

לאחר מכן, יש לנו עוד סגנון חופי וקיצי להראות לך. זה עדין יותר מכמה מהקודמים. השיער הוא בגוון חום יפה עם נקודות עיקריות בלונדיניות מלוכלכות. למרות שהבלונדינית בהירה בהרבה מצבע השורש, השיער עדיין רך ומראה טבעי. השיער נראה נשיק שמש והוא מושלם לקיץ.

שיער בלונדיני מלוכלך

מָקוֹר: @brushedwithlove

35. צבע חום עד בלונדיני מלוכלך

לתסרוקת הבאה יש יותר אפקט אומברה. למראה זה, השיער חום ואז הוא משתנה לגוון בלונדיני מלוכלך. תערובת הצבעים מהממת והגוונים החומים והבלונדינים מחמיאים זה לזה בצורה מושלמת. אתה יכול לשחזר את זה או לנסות שינוי צבע אומברי נועז יותר. כך או כך, זהו סגנון אופנתי וקל ללבוש.

צבע חום עד בלונדיני מלוכלך

מָקוֹר: @brushedwithlove

36. צבע ותסרוקת אלגנטיים

אם אתה רוצה להאיר את השיער שלך אך עדיין להשאיר את הסגנון הכללי נראה טבעי וזוהר, זו הדרך לעשות זאת. כפי שאתה יכול לראות, צבע השורש הוא שחור ואז השיער משתנה לחום ואז לצבע בלונדיני כהה ומלוכלך. אם אתה רוצה לשמור על שיער נמוך, אז הישאר עם הבלונדיניות הכהות יותר. אתה יכול גם להצהיר יותר עם צבע בהיר יותר. אנחנו אוהבים את התלתלים, הם ממש מגזימים את הבלונדינית.

צבע ותסרוקת אלגנטיים

מָקוֹר: @camouflageandbalayage

37. שיער בלונדיני מלוכלך גלי

התסרוקת הבאה היא עוד אחת מהאהובות עלינו. השיער כהה עם תוספת בלונדינית מלוכלכת והשיער מעוצב לגלים. אנחנו אוהבים את הגלים כי הם באמת בולטים בצבע הבלונדיני. זהו סגנון בלונדיני מלוכלך יפה וקל ללבוש. הגלים והצבע הבלונדיני ייראו נהדר גם בבוב.

שיער בלונדיני מלוכלך גלי

מָקוֹר: @brushedwithlove

38. הבהרה בלונדינית נמוכה

אוהבים את הסגנונות הבלונדיניים הנמוכים? אם כן, בדוק זאת. למראה זה, רוב השיער הוא בגוון חום עשיר עם תוספות בלונדיניות נוספות. קטעי השיער המשמשים את ההדגשות דקים למדי ולכן הם יוצרים מראה עדין יותר. אתה יכול לשחזר את זה או להיות עדין עוד יותר על ידי הוספת פחות בלונדינית. זו פשוט דרך מצוינת לנסות בלונדינית ללא שינוי דרמטי. נקודות השיא האלה רק יעניקו לשיער הרמה.

הבהרה בלונדינית נמוכה

מָקוֹר: @hairby.ashleypac

39. שיער אומברה בלונדיני מלוכלך וקל

לאחר מכן, יש לנו עוד מראה רב בלונדיני. תסרוקת זו ארוכה וגלי. צבע השורש כהה עם תוספות בלונדיניות מלוכלכות ובהירות. זהו רעיון שיער מהמם והבלונדינית הבהירה כל כך קרחת. אנו חושבים ששיער כזה יהיה מושלם לסתיו ולחורף מכיוון שהצבעים יתאימו למזג האוויר החורפי. שילוב הצבעים הזה ייראה מדהים גם על בוב.

שיער אומברה בלונדיני ומלוכלך

מָקוֹר: @hairby.ashleypac

40. צבע בלונדיני עדין לברונטיות

רעיון השיער הבא הוא רעיון עדין נוסף. סגנון זה כולל צבע שורש כהה מאוד עם תוספת בלונדינית מלוכלכת בערך באמצע הדרך. הבלונדינית החמה יותר נראית מהממת עם החום הכהה. שיער כזה הוא בעל תחזוקה נמוכה וקל ללבוש. צבע בלונדיני זה ייראה מדהים גם על שיער חום בהיר יותר וגם על שיער אדום.

צבע בלונדיני עדין לברונטיות

מָקוֹר: @הבלונדולוג

41. גוונים שונים של בלונדינית

אם אתה אוהב את התסרוקות מרובות הגוונים, אז זה מושלם בשבילך. השיער כהה עם תוספת בלונדינית. ישנם גוונים בלונדיניים שונים המשמשים כולל קרמל חם, בלונד מוזהב ומלוכלך. זהו שילוב מהמם והוא באמת מבהיר ומבהיר את השיער. זהו סגנון זוהר ואלגנטי והוא יתאים לכולם.

גוונים שונים של בלונדינית

מָקוֹר: @brekingbronde

42. תלתלים בלונדיניים מלוכלכים

מוקדם יותר בפוסט חלקנו תסרוקת שבה הבלונדינית הייתה בעיקר בקדמת השיער. אם אהבת את זה, בדוק גם את הרעיון הזה. הפעם השיער כהה ומתולתל. רק החלק הקדמי של השיער צבוע בלונדיני מלמעלה למטה. שאר השיער כהה עם צבע נוסף באמצע. אנחנו אוהבים את הרעיון הזה כי הבלונד מסגר את הפנים. זהו סגנון אופנתי ומודרני המושלם למי שרוצה לנסות משהו חדש.

תלתלים בלונדיניים מלוכלכים

מָקוֹר: @charlie_edwardsandco

43. שיער בלונדיני חם

לאחר מכן, יש לנו תסרוקת עם צבע בלונדיני חם יותר. אז, השיער כהה עם תוספות בלונדיניות נוספות. הצבע הבלונדיני המלוכלך הזה קצת יותר חם ובהיר מכמה מהאחרים שהצגנו. יש גם גוון זהוב יותר המשמש גם בחלקים הקדמיים של השיער. הגזרה והצבע כל כך יפים וזה ייראה מדהים על כל אחד.

שיער בלונדיני חם

מָקוֹר: @הבלונדולוג

אנו מקווים שמצאת תסרוקת בלונדינית מלוכלכת אופנתית לנסות!